عاطفه رضایی فر ؛ الگوی موفقیت در سایه سختکوشی

عاطفه رضایی فر ؛ الگوی موفقیت ؛ بانوی سخت کوشی که با گذر از سختی ها به موفقیت رسید.

به نقل از پایگاه خبری دیدگاه برتر مدیریت؛ بانو عاطفه رضایی فر،تحصیلات کارشناسی ارشد خود را در رشته آی تی در اهواز گذراند.

با وجود سختی و ناهمواری های بسیار برای گذراندن دوره ارشد در رشته آی تی گرایش تجارت الکترونیک راهی تهران شد.

Arezaei 2 عاطفه رضایی فر ؛ الگوی موفقیت در سایه سختکوشی آموزش رایگان ارز دیجیتال, آموزش رایگان بورس, استارتاپ, بارانش, عاطفه رضائی فر, عاطفه رضایی فر, کارآفرین, کارآفرینی, موفقت

عاطفه پس از کسب مدرک فوق لیسانس،با وجود پیشنهاد برای شروع کار خود در تهران به اهواز بازگشت،زیرا باور عاطفه این بود که سراسر ایران سرشار از جوانان با استعداده که باید کشف شوند. آشنایی با فنی و حرفه ای و مسئولین حامی و کارآموزان و مربیان با استعداد سبب شد از سال 1397 فعالیتهای استارتاپی خود را در زمینه تجارت الکترونیک آغاز کند. با وجود مشکلات مالی با هزینه ای اندک(چهارصد هزار تومان) اولین استارتاپ بارانش baranesh.com را راه اندازی کرد که کاملا براساس مهارت و آموزش شکل گرفت.

عاطفه رضایی فر ؛ الگوی موفقیت

با دید باز و اطمینان کامل به کارش شروع و با موفقیت به نتیجه دلخواه رسید و سرمایه کار بعدی را بدست آورد.

Arezaei 4 عاطفه رضایی فر ؛ الگوی موفقیت در سایه سختکوشی آموزش رایگان ارز دیجیتال, آموزش رایگان بورس, استارتاپ, بارانش, عاطفه رضائی فر, عاطفه رضایی فر, کارآفرین, کارآفرینی, موفقت

بانو رضایی فر مربی و مدرس حرفه ای در زمینه ارز دیجیتال، بورس،رشد فردی، موفقیت و…. بوده و برگزار کننده کلاس های آموزشی در این زمینه ها است.

صدها نفر در حیطه ی استارتاپ های مختلف آموزشی و خلاقیتی ایشان مشغول به کار شدند. پس با من همراه باشید تا با هم گوشه ای حرف های تامل برانگیز این بانوی موفق را بشنویم :

از خصوصیات ایشان روحیه ی پرنشاط و با انرژی شان می باشد که مرهون قدرت باور،اعتماد به خود، و تاثیر ورزش در روح و جسم می باشد. شایان ذکر است که عاطفه از سنین نوجوانی در رشته ورزشی ووشو فعالیت حرفه ای داشته و مقام نائب قهرمانی این رشته را دارا می باشد.

Arezaei 3 عاطفه رضایی فر ؛ الگوی موفقیت در سایه سختکوشی آموزش رایگان ارز دیجیتال, آموزش رایگان بورس, استارتاپ, بارانش, عاطفه رضائی فر, عاطفه رضایی فر, کارآفرین, کارآفرینی, موفقت

در کنار فعالیت های ذهنی شدید توجه به ورزش همیشه اولویت او بوده و تاثیر ورزش را در حل چالشها و ایجاد ایده های جدید بسیار مهم می داند.

بانو رضایی فر رمز موفقیت را مهارت، دانش، پشتکار و باور می داند.

آرزوی موفقیت بیشتر برای این جوان کارآفرین خوزستانی داریم.

عاطفه رضایی فر؛الگوی موفقیت